GWARANCJA/ REKLAMACJE
- Gwarancję producenta posiadają wszystkie zakupione produkty marki VOLTENO.
- Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, w sytuacji gdy kupujący posiadał wiedzę o wadzie produktu w momencie jego zakupu.
- Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup tj paragon lub fakturę VAT; kartę gwarancyjną (jeżeli była dołączona do produktu) oraz pismo informujące o wadach, będących podstawą zgłoszenia gwarancyjnego ( protokół reklamacyjny).
- W przypadku uznanej reklamacji Serwis zobowiązuje się dokonać naprawy gwarancyjnej w ciągu 30 dni kalendarzowych od chwili dostarczenia reklamowanego produktu do siedziby firmy, w przypadku braku możliwości naprawy towar zostanie wymieniony na nowy.
- Towary poddawane jakimkolwiek przeróbkom lub modyfikacjom tracą gwarancję.
- Reklamacje na produkty Volteno należy zgłaszać bezpośrednio na adres mail:
Jeżeli zakup produktu Volteno nie został dokonany bezpośrednio w naszej firmie reklamacje należy zgłaszać w punkcie, w którym towar został zakupiony.
- W reklamacji należy opisać wadę towaru i w miarę możliwości przesłać zdjęcia. Reklamacje będą rozpoznawane niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie powiadomiony w formie wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną.
Kontakt:
tel : +48 795 524 881
tel. +48 662 022 113